Chelsea

Teams /  England  / Chelsea 
Chelsea have 15,024 Fans
 
 
 
 

Latest Chelsea Videos

Chelsea v PSG
1 week ago

Latest Chelsea Match Round Up

Latest Chelsea Transfer Rumours
Chelsea
Rumour
2 months ago via mirror
Chelsea
Rumour
2 months ago via The Sun
Chelsea
Rumour
2 months ago via Telegraph.co.uk
All Chelsea Rumours ›

Share your thoughts
Sign in to comment
Comments
Page 1 of 8104
Liquidator is the new Donkey
Damn, our last game of the season is Cardiff away. Even if we win vs Pool and Sunderland I will be a nervewrack before this one :O
lol.imagine we won vs Liverpool and choke vs Cardiff lol an anti climax
We re top four club in Europe and we re title contenders in EPL ,but we re also in transition .even if we end up Silver-less this season ,yet i would be happy with what we have achieved so far .
Like mou said

Next year.... We race.

Exciting times next season
FIFA 14 , workrates Attacking/Defensive

Hazard, High/High
Willian, High/High
Oscar, High/High
Ramires, High/High
Matic, Medium/High


All our ams have High Defensive workrates now lol

#Respect
+1
Hazard shouldn't to be fair.
Premier league or champions league....
Just realized that if Arsenal won the fa cup and secured top 4 place along with Chelsea winning ucl and Liverpool winning the league(not something i want jus making a point) then all of the top 4 would have ended the season with a trophy. I wonder wen last that happened.
lol your question is almost same as asking the same question what non Arsenal fans have been asking.

in 2005

Chelsea won their first ever PL title
Liverpool finished 5th in the league but won the Champions League
Arsenal won FA cup (last trophy)

But even then unfortunately only 3 teams won trophies because Chelsea won the Carling Cup.

http://www.sincearsenallastwonatrophy.co.uk/
+2
Every time I watch BVB play I cant help but to admire Marco Reus. Dang he would be amazing for us, he'd bang all those Lampard goals from midfield #dreaming
Yeah, he's got so much class! :D
Can he play up front for us? Because if he can and if he's willing to come here he should be our #1 option.
Gotze is better IMO I do think people rate Reus to highly
Gotze is playing badly imo fr Bayern now. His skills/freedom has been restricted aftee joining Bayern and everytime I see Bayern's match, he's poor. Vs Man utd and Arsenal he was bad too.

Reus is a beast on the other hand.

Plus I dont think he's more suited as a striker. More of a hazard role. We have hazard so I dont think he'd join anyways
All i got to say is watch more Bayern, Gotze has been phenomenonal for the most part of the season
i wont be surprised if liverpool should beat norwich and we beat suderland - they will play 13th century football just to get that one point they need to clinch the title with 2 games left
Uh who is playing 13th century football again? Anyway... never underestimate relegation threatened teams. Sunderland gave Man City a lesson.
+8
13th century football, from Liverpool. Maybe you should actually watch them. Clearly you haven't. Liverpool will not defend against you, but will attack. Most entertaining team in the league this season.
+2
Wanderers plays 12th century game .
whats wrong with playing 13th century football esp when it is for just 1 game and might give you a title?? lol anyway they wont play that way MARK MY WORDS!
lol at 13th century. i doubt football even exist back then
Ive got to say Bale dealt with the pressure of his price tag really well.
The Copa del Rey winniers prize is maybe €10 mil. So he's got 10 more trophies to go. :P
lol His wage is close to 300,000M (before tax) meaning his yearly salary is 15M pound. He and Ronaldo will need to win every trophy there is possible.
Now imagine playing with that being people's expectation of you
Dang I just saw Bale's goal, what a beast. It's a shame he comes from spurs.


Latest Chelsea News


The Guardian - 6 days ago
Indian Football Blog (blog) - 3 days ago
The Guardian - 1 week ago
Bleacher Report - 1 week ago
International Business Times AU - 4 days ago
The Guardian - 2 days ago
The Guardian - 2 weeks ago
Bleacher Report - 2 weeks ago
The Guardian - 3 weeks ago
Barnacle - 1 week ago
From Google News using Query: 'Chelsea+football'

Premier League Table

Form
PTS
GD
GA
GF
L
D
W
Pl
Pos
77
51
42
93
5
5
24
34
1
75
42
24
66
5
6
23
34
2
71
54
34
88
6
5
22
33
3
67
18
41
59
7
7
20
34
4
66
21
34
55
6
9
19
34
5
60
0
48
48
10
6
18
34
6
57
18
38
56
10
6
17
33
7
48
5
45
50
12
9
13
34
8
46
-14
52
38
16
4
14
34
9
43
-10
48
38
13
10
11
34
10
40
-14
41
27
18
4
12
34
11
37
-9
47
38
17
7
10
34
12
36
-6
40
34
17
6
10
33
13
34
-14
49
35
17
7
9
33
14
33
-5
50
45
17
9
8
34
15
33
-11
51
40
12
15
6
33
16
32
-27
53
26
18
8
8
34
17
30
-40
74
34
22
3
9
34
18
29
-34
64
30
19
8
7
34
19
26
-25
56
31
19
8
6
33
20
C/L  C/L Qualifying  UEFA Cup  Relegation 

UEFA Champions League Table

Form
PTS
GD
GA
GF
L
D
W
Pl
Pos
12
9
3
12
2
0
4
6
1
10
0
6
6
2
1
3
6
2
8
-1
6
5
2
2
2
6
3
3
-8
10
2
3
3
0
6
4

In the Chelsea Forum

46 comments
8 comments
3 comments
by thias
8 comments
1671 comments

In the Stands

2 comments
5 comments
by LeDerp
87 comments
by araz
6 comments
3 comments

   
Kick4Life - changing lives through football