Umairrockx is chilling out
Fan of 10 Teams
Fan of 0 Channels
 2 Top Friends
16 Friends
Rival of 4 Teams
0 Rivals
 0 Photo Albums
Joined: 14th, Dec 12
0
16
0
1,745
1538th
£10.1m
+33
804th
1331 Pts
+13
NA
0 Pts
NA
About
Club
Dreamfooty
1,331 pts » 804th +13
Fan Valuation
£10.1m » 1538th +33
Comments
1,745 » 357th
Last Logged In
2 Hours Ago
Member Since
14th December, 2012
Website
Vital Stats
19 year old Male
Plays
Semi-Pro (Forward)
Recent Activity
^Yeah totally!! :')... That was love!!
5 hours ago
@SIF: Messi is something else. You cant compare him with anyone.
6 hours ago
Mainly with our B team 8)
8 hours ago
His awesome finishers will be missed.. He used to finish like Fifa's finesse shot!:(
Everything Henry has done in Barca colours.. https://www.youtube.com/watch?v=E_iUjOWuUc8 Embed please.. Legend will be missed by football..
11 hours ago
^Bro, I didn't DM him.. I said, I used to tweet him some questions sometimes, he used to reply me back in DM.. However, I was not able to DM him as he wasn't fo...
2 days ago
But we are gonna face a strong team now or then anyway.. There are no excuses from now onward.. Enough of the testing lineups by Enrique.. imho!
Damn!! He's suspended.. I guess because he used to post live streaming links of every barca game.. DAMN!! I'm so gonna miss him, I used to tweet him and he use...
^But you guys got Shualke 04! -___-
However, refs are quite consistent in being s**t.
4 days ago
I think he did that to show the dip of the ball maybe.. But who knows, if he did that for Ronaldo, then its legit as well. lol
5 days ago
Might be.. but most the time Messi already knows when he's offside and when he isn't. He mind is very sharp in judging all that.
Draw me like one of your french girls.
6 days ago
One of my friend told me that Messi thought that he was offside that's why he left the goal for Suarez.. LOL . . If you're going to tell me that Messi was confu...
Defense is still crap tho.
What does this mean?
I remember, Messi opened up whole defence 2-3 times, but poor touches made that all go in vain.. Suarez's touches weren't good today.
1 week ago
Good. Agreed! +1
David Luis is such an average defender anyway.. We won because PSG didn't finish their chances. Game could be already out of hand if Lucas finished off that 1...
Another day, Another right foot goal Messi :D
Umairrockx gave the Are the bad times behind Barca? video a rating of 5
1 month ago
Umairrockx is now friends with Tanmay
Umairrockx is now friends with Rainmaker
Umairrockx is now friends with Northstream
2 months ago
Umairrockx is now friends with Barcelon
3 months ago
Umairrockx is now friends with Jeroen
4 months ago
Umairrockx is now friends with Gerigeriza
6 months ago
Umairrockx is now friends with Obskurum
7 months ago
Umairrockx is now friends with SanchezAlexis
Umairrockx just became a Fan of Atlético Madrid
8 months ago
Umairrockx is now friends with Hikmat
Umairrockx is now friends with KingLucas
9 months ago
Umairrockx gave the Gol de Messi en el Real Madrid - FC Barcelona 2008/2009 - HD video a rating of 5
Umairrockx nominated Hulk (16') for Goal of the Week
Umairrockx is now friends with Tomikato
   
Kick4Life - changing lives through football