Slashaxl99 (Manish) is contemplating their status
Fan of 2 Teams
Fan of 0 Channels
 0 Top Friends
0 Friends
0 Rivals
 0 Photo Albums
Joined: 28th, Apr 11
0
0
0
54
NA
0 Pts
NA
NA
0 Pts
NA
About
Club
Country
Full Name
Manish
Comments
54 » 3846th
Last Logged In
1 Year Ago
Member Since
28th April, 2011
Vital Stats
32 year old Male
Recent Activity
One more thing just because ur idiotic profile pic doesn't make u look cool cause u r not u 12 yr old baby..
U can trade whole of barcelona for ronaldo.remember the name ronaldo..oh does that scare u mamas boy
@boleynghost shut the f**k up u f****n idiot..u bloody championsship team..get a life
U r absolutely right man no manager which has a brain in his head will go to chelsea.its like damaging ur reputation.but one thing i dont understand about this ...
Mr Roman is a clown..
Pls Mr Roman u can sack anyone dont give a hang but dont sack eva the hot doc cause see is the only reason why i watch chelsea games
Where are all those barca fans who were saying after the first leg we will dump u,we will rip u apart,we will hammer u in camp nou..hahaha go chelsea
2 years ago
Everyone is talking about the dive and yes it was disgusting but wat about the clear hand ball inside the box by the villa player which was not given???has anyo...
Damn i csn feel ur pain..
No doubt barcelona were the better team over the two legs but considering this match really have to say it was a bit unfair to milan as most of the decisions w...
Where do this apple team come from never heard of them before..
First time i have seen david luiz playing so good but why the hell was he taking free kicks when Mata was there..anyways cheers to Torres
In my view the penalty claim was 50-50 Ive seen them given by some refs and ignored by others so need to consider ourselves lucky but however I think we deserve...
Keep fighting bro...love u
De matteo attacking torres is epic..hahaha
Small bro following big bro..hahaha
Who cares 20th is on its way..
Yeah arsenal will be arsenal unless u change the name of the team..
@nicefootball hahaha since when did u start watching football bro???
@ Scholsey22 haha nice explanation bro
   
Kick4Life - changing lives through football