Samzzz Barca Baaarca Baaaaaaaaaarcaa
Fan of 2 Teams
Fan of 0 Channels
 0 Top Friends
562 Friends
33 Rivals
 0 Photo Albums
Joined: 23rd, May 09
33
562
0
57
3700th
£1.0m
NA
0 Pts
NA
About
Club
Barcelona
Over the Moon
Country
Spain
Satisfied
Fan Valuation
£1.0m » 3700th
Comments
57 » 3756th -1
Last Logged In
2 Years Ago
Member Since
23rd May, 2009
Vital Stats
21 year old Female
Location
Recent Activity
Cloudst wrote in On Samzzzs wall
Talk about a sausage feast :P
1 year ago
Or should i say "he" lol i'm not sure.... but either way i know your obviously not that pretty girl on your profile pic haha but congrats on fooling ALOT of dum...
*profile Mancityswag6 - its bc she has a "life" maybe you should get one dude!
Awesome profle i added you !! 2 cool votes also!
Would like to be friends
How come you dnt come online girl. we discuss about soccer and stuff at times lol..nice profile picture
2 years ago
Hes not been playin his best i knw but wen hes on his game he can get some crucial goals and pep didnt get alexis to replace villa this u sound retarded tbh to ...
Looking very pretty..
Hi....whatss up?how are u?
Yeah sure, its youre afucking idiot.com
Hey sexy hope you come soon to footytube
2 cool votes for you!
Beautiful
You are hotttttt
Thanks for the friend add, 2 cool votes to add to your collection :). See ya round!
Nice to meet you here is a cool vote foryou samzzz p.s awsome name
2 Cool votes for you Samia for accepting my friend request and being cool girl
Hey beautiful...can i have your facebook id?
Hey pretty 2 cool votes for you . do the same cheers
Barcelona, the strongest ever! We try to win yu this time!
   
Kick4Life - changing lives through football