Reece (Reece Mates) is contemplating their status
Fan of 2 Teams
Fan of 0 Channels
 0 Top Friends
8 Friends
0 Rivals
 0 Photo Albums
Joined: 16th, Aug 09
0
8
0
50
2514th
£3.6m
NA
0 Pts
NA
NA
0 Pts
NA
About
Club
Country
England
Satisfied
Full Name
Reece Mates
Fan Valuation
£3.6m » 2514th
Comments
50 » 4060th
Last Logged In
3 Years Ago
Member Since
16th August, 2009
Vital Stats
18 year old Male
Location
Likes
Football, going to stamford bridge and other great stadiums, shevchenko is my favourite player.
Dislikes
Man u, Arsenal, Liverpool (lol)
Plays
Semi-Pro (Midfielder) Kickz
About
If you would like to speak to me, or just need to know anything, contact me on my msn, at (2007reece2007@live.co.uk)
Recent Activity
I was at the game, Drogba is a monster, his touch, strength and target man play is great. Lol at people saying Torres still aint scored he came on for the last ...
3 years ago
Stankovic what a lethal right foot he has, he only scores screamers :)
United fans do make me laugh lmao, all this moaning wont change the result, your all saying Luiz should of been sent off, yeah he should but Rooney shouldent ev...
Fair enough, 1st of all people that say Torres is a waste of 50 mill please leave it out its his 1st game for chelsea playing upfront with Drogba, if they are b...
Somewhere on FootyTube
When your team plays crap, you derserve to loose and we did, Dalglish got the tactics spot on, and everyone that is saying Torres is a waste of money, dont make...
A big team needs to sign Piatti, i thought he was going to become good a few years ago and now hes showing what he can do. Anyonelse thinks he looks like Messi ...
4 years ago
We played crap, deserved the loss. 2nd goal was class from Torres but Ivanovich is stupid.
Lol i wernt suprised that the goal counted, 1 its at old trafford, 2 why in the hell did he tell the spurs players to go away and let ferdinand chat crap in his...
I was at the game yesterday, full credit to Newcastle. They deserved it, we played shocking after scoring the 1st goal, the viedo dont show how good Josh McEach...
Drogba and Villa best strikers in the world
Lukaku needs to come to Chelsea, to partner his idol, Drogba =)
Seriously, i have to say, since last season we are playing sexy football, the football Roman wanted, he is getting, he's not just getting that tho, he's getting...
Anyone is better then Heskey :)
Yep always knew Gibbs was class and a future talent, but he aint challenging cole, only way he will be Englands lb is when cole retires.
It does not suprise me to see England playing boring again, as much as i hate Heskey, He was the best player out there today, won all the flick ons, great hold ...
Wallcott is not ready for the world cup, he riminds me of Wright phillps and Aaron Lennon when they had all the pace in the world, but the final ball is hopeles...
He has pace loads of it, but creativity, nah that is what he lacks, reminds me of wright phillips, when he was at chelsea, all the pace in the world but final b...
As much as i hate Spurs, there a London club in the cl, Harry Redknapp what a job he has done at Tottenham, if Roy hudgson aint done what he has, He would of go...
Xavi obviously lol, when he said what would barca do without xabi, xavi* and messi
   
Kick4Life - changing lives through football