LumpOfCelery (Ayyam Sobhan)
Fan of 7 Teams
Fan of 5 Channels
 19 Top Friends
628 Friends
Rival of 17 Teams
25 Rivals
 1 Photo Album
Joined: 25th, Dec 09
25
628
1
23,738
32nd
£80.8m
-2
498th
3358 Pts
About
Club
Country
Australia
Disappointed
Full Name
Ayyam Sobhan
Dreamfooty
3,358 pts » 498th
Fan Valuation
£80.8m » 32nd -2
Comments
23,738 » 3rd
Last Logged In
Yesterday
Member Since
25th December, 2009
Website
Vital Stats
15 year old Male
Likes
Counter Attacking football most and foremost tbh, where damage is done in a few quick passes and precise balls. Loyal one-club players and fans, Chelsea FC, I love anyone who has ever put on a club shirt and not regretted it, nor done anything to taint the crest.
Dislikes
People who know jack, yet pretend they know jack.
About
May 19th 2012.
Connect with Me
Xbox Live!
Recent Activity
"I know these vents like the back of my chang" "It's like a reverse cowbirth" "Is that a new stereotype?" Ahh, Community < 3
Yesterday
1. 3-4 Classico OR Atleti 1-1 Barca 2. CR7 3. Pogba 4. Courtois (Kinda cheating, so I go with De Gea) 5. Benatia 6. Vidal 7. Suarez 8. Simeone 9. Wilshere One ...
Hate him all you want. He gets results. Reckon this season he has been Top 3 manager.
The treble is incredibly difficult, one slip up and it all goes out the window. I think Atleti will win the league and RM will win CL.
1 day ago
Hehe http://i.imgur.com/PBZ6BTe.gif
2 days ago
I'd rather be boring than concede twice to Connor Wickham lol.
Both Liverpool and City have to verse Palace at home. WE CAN DO THIS GUYS. OUR TIME IS NOW!!!!!! *go on to lose 1-0 vs Sunderland lol*
Damn he'll probably destroy the World Cup
And the plot thickens! Liverpool vs Chelsea - (potential) TITLE DECIDER!
Sit down, Barcelona, the King is here.
Credit to the Real Madrid team.. Benzema, Bale and ADM all stepping up in the absence of Ronaldo. Bale showing he is definitely worth big money. Wonderful for B...
Sunderland will be v. difficult, relegation side this late in the season, y'all know the narrative
BAAAAAAALLLLLLLEEEEE
C'mon Sunderland!!!!!!
Yesssssssssssssss
Wait... Ethio... You didn't vote for Hazard?????? But you love him !
Somebody give this man a new 5 year contract, STAT.
@C61 - No one said that 80m was the transfer fee. But rumours are the Costa's buyout has increased. Plus you have to also remember Spanish Tax Laws make it comp...
OP, Give it a break lol. Your post makes you look like a hypocrite. Liverpool fans are full of hate? Aren't you dissing them right now?
Toughie, but Courtois just about edges it for me.
LumpOfCelery is now friends with ManOnDMoon
1 week ago
LumpOfCelery is now friends with Prophet88
LumpOfCelery is now friends with FREEMATA10
LumpOfCelery updated their profile
3 weeks ago
2 months ago
LumpOfCelery is now friends with Ryancl
LumpOfCelery is now friends with Kop4Ever
LumpOfCelery is now friends with JuanMagic
LumpOfCelery is now friends with Avi876
LumpOfCelery added new photos to Moments Of BrotherHood
3 years ago
   
Kick4Life - changing lives through football