Gumba
Fan of 5 Teams
Fan of 0 Channels
 3 Top Friends
63 Friends
Rival of 5 Teams
2 Rivals
 0 Photo Albums
Joined: 5th, Apr 10
2
63
0
864
2958th
£2.3m
-5
NA
0 Pts
NA
NA
0 Pts
NA
About
Club
Bayern München
Over the Moon
Country
Germany
Over the Moon
Fan Valuation
£2.3m » 2958th -5
Comments
864 » 828th -1
Last Logged In
5 Hours Ago
Member Since
5th April, 2010
Vital Stats
21 year old Male
Location
Recent Activity
Leverkusen with 10 yellow worthy fouls, get 0 and xabi goes off with yellow-red f**k that
4 days ago
I'd say Bundesliga level good. Imo a decent band aid for our riddled defense.
1 week ago
Woha we signed Serdar Tasci! https://twitter.com/FCBayern/status/694201551745892352 It's a loan until the end of the season with option to buy for 10m
Http://www.transfermarkt.de/martinez-keine-bdquo-ernste-verletzung-ldquo-/view/news/225365 Seems like it wasn't as bad as first thought. Article says its nothi...
Rip cl win.
In his documentary he said he wants to be like Ronaldinho. No surprises here lol.
I'll sign a petition to let alaba take ALL of our free kicks.
2 weeks ago
And Boateng injured. Brb killing myself.
I pray every night that he stays without injures. Just think what a footballer Frank could have become if it wasn't for the damn injuries.
1 month ago
I would hate him for going to city because i f*****g hate city.
We've always done good against juve so far though. And they don't look that strong tbh.
55m hahahahahahahahahahaaahahahahahahahah
2 months ago
And we fell asleep of arsenals play after the 4-0
3 months ago
Costa!!!!
Gumba updated his profile
"Handy" win for arsenal. Meh, whatever. This is the one CL groupstage loss we always have to make us wake up for the rest of the competition.
3:0 for us.
Coman injured as well. https://twitter.com/iMiaSanMia/status/652852527998832640
4 months ago
#rekt
We didn't buy any player from wolfsburg nor gladbach in recent years. Nice troll attempt though.
Dynamo playing pretty terribly tbh.
Gumba nominated T. Kroos (54') for Goal of the Week
Gumba thought the Hamburger SV v Bayern München match was good
Gumba nominated A. Robben (54') for Goal of the Week
2 years ago
Gumba thought the Bayern München v Eintracht Frankfurt match was good
Gumba nominated M. Götze (12') for Goal of the Week
Gumba nominated Thiago Alcântara (90') for Goal of the Week
   
Kick4Life - changing lives through football