Blackstyle88 (V) Football is My Religion
Fan of 8 Teams
Fan of 0 Channels
 2 Top Friends
31 Friends
Rival of 4 Teams
1 Rival
 0 Photo Albums
Joined: 13th, Apr 11
1
31
0
1,681
2356th
£4.2m
-27
346th
3005 Pts
+4
298th
595 Pts
+52
About
Club
Country
Italy
Happy
Full Name
V
Dreamfooty
3,005 pts » 346th +4
Fan Valuation
£4.2m » 2356th -27
Comments
1,681 » 374th
Last Logged In
8 Hours Ago
Member Since
13th April, 2011
Vital Stats
25 year old Male
Location
Plays
Just for Fun
Recent Activity
Hhahahha....reading our page is so much fun today... btw, Pique was so good. what motivated him ? got any idea? lol
2 days ago
Playeth?!!...Lmao...hahaahahaha that cracked me up...lol
I would grab the flag and shove it where it is necessary....
5 days ago
Messi is human today...:(
No it was ref's fault...:D
The fookin silence here that makes you think this is one of those days...
He wasn't really that good...Casemiro was much better imo...He is still new to team...We will see him yet...
1 week ago
No one cares about Belgian footballers...No one ! :P
Herrera MOTM to me...he is a beast...what a talent you got...
He is busy with writing an essay...:P
Congrats for winning Primavera once again...Let's hope we can build our squad based on the young players we have in our team and those talents that won the cup ...
@Andres...He is one of the best game readers in our squad...the only thing he needs to improve is his physical strength...
Dortmund is the only reason I am following BL, otherwise; it's a league manipulated by Bayern and the rest are playing for entertainment. Ps. yeah once in a whi...
Don't worry about the city guys, they will charge both teams a huge amount of property tax, so they still would have their income from having both teams taking ...
Bhahahaha....at the beginning I was like what? then got you....Lmao
2 weeks ago
Apparently,Liverpool made more than any other team in BPL, which is quite surprising to me...wondering how tv stations evaluate clubs and determine their values...
Collina... :P
It was my first time, watching all team players took PK...what a breath taking moments for both teams....
Pepe's ghost is around....what a shame for football to have fans clapping for these actions...
Sometimes I feel that he simply doesn't care about it...
Blackstyle88 is now friends with Thepunisherrr
Blackstyle88 gave the Manchester United v Crystal Palace video a rating of 5
3 months ago
Blackstyle88 updated their profile
6 months ago
Blackstyle88 thought the Manchester United v Real Madrid match was good
Blackstyle88 is now friends with Shadowg83
9 months ago
Blackstyle88 thought the Barcelona v Athletic Bilbao match was awesome
10 months ago
11 months ago
Blackstyle88 gave the Barcelona v Celta de Vigo video a rating of 5
Blackstyle88 nominated R. Palacio (30') for Goal of the Week
Blackstyle88 nominated H. Mkhitaryan (62') for Goal of the Week
   
Kick4Life - changing lives through football