Alex19 (Alex Oliver) is contemplating their status
Fan of 2 Teams
Fan of 0 Channels
 0 Top Friends
0 Friends
0 Rivals
 0 Photo Albums
Joined: 25th, May 09
0
0
0
28
4045th
£0.6m
NA
0 Pts
NA
NA
0 Pts
NA
About
Club
Country
Full Name
Alex Oliver
Fan Valuation
£0.6m » 4045th
Comments
28 » 7894th -5
Last Logged In
5 Years Ago
Member Since
25th May, 2009
Vital Stats
19 year old Male
Recent Activity
3-0 tho just shows liverpools strength in depth pahahaha
5 years ago
Hahaha focus on top 6 more like!arnt Hull in the championship lmao you wnt see Man utd losing by this scorline even with 3rd string players
Hart with the best penalty lol
I wouldn't count on it
6 years ago
It is cheating its a game to the shieks any team with that muny wud do the same. Still 37 years or 38
Lucky fukin city scum
Arsenal over city any day the scum r ruining football
And ur an arsenal fan??
Ur right its not how football shud b. there will ruin football if they win the leauge u shudn't b able to buy these things
Ye bad comment somere!!!! hes 2 big 4 his own boots???
Arshavan is blatently better tho u gota admit the guys a genious
Ha excuses. liverpool r s**t n r not even gna get in top 8 ny excuses????? er er er er hmmmmmmm................................hmmmmmmmmmmmmm.............. torr...
Wot country r u from???? sucksssss assssss is sum fuked up sayin!!
Es fukin gash
Ye fukin scum as well
Well sed united thru n thru we r the best club he cud eva b at.....BLATENT
Wudnt go that far but defo better than foster
Lucky is not the word!! But pure class end of!!! As long as we keep fergie he's the main man
7 years ago
United are the boss team but im sorry obertan is shite n wtf has anderson done????? macheda's a very good player n gibsons looking good but we need 2 spend spen...
   
Kick4Life - changing lives through football