Trending now:   Manchester United  •  Liverpool  •  Arsenal  •  Tottenham Hotspur  •  Barcelona  •  Chelsea  •  Manchester City  •  Real Madrid  •  Inter Milan  •  Borussia Dortmund

CONCACAF Gold Cup

Leagues /  World  / CONCACAF Gold Cup 

Latest CONCACAF Gold Cup Videos & Podcasts

Mexico v Canada
3 weeks ago
Haiti v Bermuda
1 month ago
Mexico v Cuba
1 month ago
Mexico v Jamaica
2 years ago


Share your thoughts
Comments
Page 1 of 8
Mexico to win it
Jamaica all the way!
Congrats to Mexico :)
+2
Ngl i was scared when USA scored so fast on us, but wow the comeback was amazing..Gio's goal was SUMBLIME!!, very ~messi~ like for my liking, i guess Barca DNA never leaves lol.
The first time in years I didn't have doubts about Mexico have a strong squad.
Although I didn't watch the match (only caught the final minutes), but they turned a 2-0 losing game into a 4-2 win.
Well deserved. Undefeated.
+1
Man.. Mexico destroyed every single team in the tournament
+2
Wow what a game so far 2-2. Mexico had more chances and usa played the way they know how...
predictions?

2-1..... somebody :D
Lol, well there goes my prediction.

What the f**k is happening! :D
haha joey is cussssin tonight. i was in a restaurant with families and all. i screamed f*****g SHOOT GODDAMNIT more times than i can count. glad i didnt get kicked out.
FINAL almost here, May the best team win..times like these when it's kinda hard being a Mexican-American..because i don't hate the USMNT in fact i love them, but being raised a mexico fan they have my heart and support on this one.
mexico has a strong team identity and world class players all over the pitch, but mainly in attack. i would support them if i were you.
So when is the final? That's probably the only game I will watch, I mean really watch, not only take a glimpse of the highlights as it was with the rest. Such a classic, gonna be an intense game. Hoping for a Mexico win though:)
R.I.P Dennis Marshall

http://www.miamiherald.com/2011/06/23/2282043/costa-rica-defender-marshall-killed.html
+3
Wow that's some devastating news man
RIP Marshall
Para todos los ticos, todo Mexico esta contigo. Animo
yeah i feel for his family,que dios los bendiga


CONCACAF Gold Cup Stats

CONCACAF Gold Cup Results

Mon 8th July
Thu 4th July
Wed 3rd July
0 - 1
Mon 1st July
Sun 30th June
1 - 0
Sat 29th June
3 - 2
Thu 27th June
Wed 26th June
Tue 25th June
Mon 24th June
Sun 23rd June
7 - 0
Sat 22nd June
2 - 4
Fri 21st June

CONCACAF Gold Cup Fixtures

Group A Table

Form
PTS
GD
GA
GF
L
D
W
Pl
Pos
9
10
3
13
0
0
3
3
1
6
9
3
12
1
0
2
3
2
3
-2
7
5
2
0
1
3
3
0
-17
17
0
3
0
0
3
4

Group B Table

Form
PTS
GD
GA
GF
L
D
W
Pl
Pos
9
4
2
6
0
0
3
3
1
6
4
3
7
1
0
2
3
2
3
0
4
4
2
0
1
3
3
0
-8
8
0
3
0
0
3
4

Group C Table

Form
PTS
GD
GA
GF
L
D
W
Pl
Pos
5
1
3
4
0
2
1
3
1
4
0
2
2
1
1
1
3
2
4
-3
4
1
1
1
1
3
3
3
2
4
6
2
0
1
3
4

Group D Table

Form
PTS
GD
GA
GF
L
D
W
Pl
Pos
9
11
0
11
0
0
3
3
1
6
3
3
6
1
0
2
3
2
1
-6
9
3
2
1
0
3
3
1
-8
9
1
2
1
0
3
4

In the CONCACAF Gold Cup Forum


   
Kick4Life - changing lives through football