footytube version 2.0 logo
 Forums / Sweden
Order: Newest / Oldest
Denmark V Sweden, Oct 10
Romualdo (Real Madrid) 1 month ago
I happy to see that, ibrahimovic will only see worldcup 2010 through TV.... Denmark, you deserves it...
Vben0 (Barcelona) 1 month ago
Why would you say something like that? .... Ooooh wait I see, REAL madrid and portugal supporter.... Well cristiano will watch it on tv too! Because portugal isn't playing any better.... Just hope for the best teams to be in world cup next year!
Oballer (Liverpool) 1 month ago
If only Ibrahimovic had a midfield to play the ball through to him. It seemed like he had to try and manufacture everything himself.

Regardless, I think he showed his quality and Denmark's defence showed theirs
Hashhash (VfL Wolfsburg) 1 month ago
Wow what a sick goal!
Diddier (Chelsea) 1 month ago
True with a wow lol, he made look so easy and sweden didn't answer back, iits a shame for ibrahimobia
Uconn2004 (Manchester United) 1 month ago
Nice shot
Reds4ever (Liverpool) 1 month ago
Cool Danes...
Sambid (Liverpool) 1 month ago
May the best team qualify
Gwynbleidd (AC Milan) 1 month ago
And? Where is sweden super-duper superhiro ibrahimovic?
Barcaloon (Barcelona) 1 month ago
I don't get people saying they don't want to see certain players (good ones) in the world cup.... I want to see all the best there, it doesn't matter if they play in a club you dislike
Striker7 1 month ago
Good comment Barcaloon.  Some people are just too biased.
Barcaloon (Barcelona) 1 month ago
Haha! True, some people don't see beyond their colors...
Diddier (Chelsea) 1 month ago
Ibra is not among the best you idiots...
Miichelle (Manchester United) 1 month ago
Och danmark var ju det bättre laget, nooot :s. Tur som vanligt suck. Det enda positiva är väl att lagerbäck försvinner! Men jaja danmark kommer ändå torska I vm hahh, stick hem oh ät eran jävla pölse ^^
Footytuben (Arsenal) 1 month ago
Sverige har scoret kun 9 mål, og 5 af them var imod Malta. Sverige er jo helt til grin. Danmark gav jer pølse
Haha jag har aldrig sagt att sverige är bäst. Jag säger bara att danmark var det sämre laget I lördagens match och att danmark förmodligen inte kommer lyckas I VM eftersom dom är ett för svagt lag. Jag menar vilka spelare har ni? Bendtner haha killen är ju ett skämt. Agger kanske är den som är lite bättre än dom övriga I laget
Det danske landshold har flere internationale spillere end det svenske. Desuden er fodbold en holdsport. Danmark har ikke brug for induvialister som Zlatan. Jeg tror at jer svenskere har tendens til at gøre jeres egne spillere bedre end hvad de egentlig er .
Zlatan hit och Zlatan dit, han är bra men han är inte den bästa. Jag can dock säga utan att överdriva att han är en spelare med större kvaliteter än någon I det danska landslaget. Visst det är sant att svenskar har en tendens att överdriva och säga åh zlatan är bäst I världen även när han inte är det men så gör nog många I övriga länder också jag menar Zlatan har en väldigt bra högsta nivå men hans lägsta nivå är inte bra, that's it! För övrigt så finner jag att Messi är den bästa spelaren I världen för tillfället
Zlatan er bedst! Måske bedst I verden. Men det kræver et godt hold til at løfte den bedste spiller. Og det har Sverige ikke.
Messi er heller ikke ligeså god når han spiller for Argentina
Zlatan är inte den bästa men det är sant att det krävs bättre spelare än dom som finns I landslaget för att han ska kunna spela så bra som han tex gör I barcelona
Anyways. Jeg håber Malta laver mirakler imod Portugal, så Sverige har chance for at komme til VM
Lol om malta vinner mot portugal då ska jag fan simma till danmark! ^^
MrPoopyPants (Tottenham Hotspur) 1 month ago
Ah, those plucky Danes
Sweden is a pathetic team. All they do is shoot long passes to zlatan and henke.  
Och att rösta awsome på danmarks insats är ju ett skämt!
Shone (FK Crvena Zvezda Beograd) 1 month ago
I ja to mislim
Naki77 (Real Madrid) 1 month ago
Nice strike and a great goal.... It was disapointing for sweden with ibrahamovic.... But he played very well and atleast tried to create chances and score goals but it wasnt his night.... But it looked like the dannish defence was ready not to let him have the ball so many times...
Shone (FK Crvena Zvezda Beograd) 1 month ago
Too bad for Sweden. Larson come back
KristofferHolm (Juventus) 1 month ago
What a goal! A real beautie...

Who are We? openfooty API Chat Boards Partner Opportunities Global Sports Media Our Search Technology
  Login dreamfooty Fantasy League openfooty + White Label Kick4Life DMCA Policy
  Register Fan Valuation Leaderboards   Soccerway Contact us
  The footytube Blog Fantasy League Leaderboards   Oscar Karlsten
  Follow us on Twitter Caption Competition   Kick Racism Out
    Agony Ant   The Guardian

Kick4Life - changing lives through football Football XML API