Why would you say something like that? .... Ooooh wait I see, REAL madrid and portugal supporter.... Well cristiano will watch it on tv too! Because portugal isn't playing any better.... Just hope for the best teams to be in world cup next year!
I don't get people saying they don't want to see certain players (good ones) in the world cup.... I want to see all the best there, it doesn't matter if they play in a club you dislike
Och danmark var ju det bättre laget, nooot :s. Tur som vanligt suck. Det enda positiva är väl att lagerbäck försvinner! Men jaja danmark kommer ändå torska I vm hahh, stick hem oh ät eran jävla pölse ^^
Haha jag har aldrig sagt att sverige är bäst. Jag säger bara att danmark var det sämre laget I lördagens match och att danmark förmodligen inte kommer lyckas I VM eftersom dom är ett för svagt lag. Jag menar vilka spelare har ni? Bendtner haha killen är ju ett skämt. Agger kanske är den som är lite bättre än dom övriga I laget
Det danske landshold har flere internationale spillere end det svenske. Desuden er fodbold en holdsport. Danmark har ikke brug for induvialister som Zlatan. Jeg tror at jer svenskere har tendens til at gøre jeres egne spillere bedre end hvad de egentlig er .
Zlatan hit och Zlatan dit, han är bra men han är inte den bästa. Jag can dock säga utan att överdriva att han är en spelare med större kvaliteter än någon I det danska landslaget. Visst det är sant att svenskar har en tendens att överdriva och säga åh zlatan är bäst I världen även när han inte är det men så gör nog många I övriga länder också jag menar Zlatan har en väldigt bra högsta nivå men hans lägsta nivå är inte bra, that's it! För övrigt så finner jag att Messi är den bästa spelaren I världen för tillfället
Zlatan er bedst! Måske bedst I verden. Men det kræver et godt hold til at løfte den bedste spiller. Og det har Sverige ikke. Messi er heller ikke ligeså god når han spiller for Argentina
Zlatan är inte den bästa men det är sant att det krävs bättre spelare än dom som finns I landslaget för att han ska kunna spela så bra som han tex gör I barcelona
Nice strike and a great goal.... It was disapointing for sweden with ibrahamovic.... But he played very well and atleast tried to create chances and score goals but it wasnt his night.... But it looked like the dannish defence was ready not to let him have the ball so many times...