Forums / Off Topic Banter
Order: Newest / Oldest
Funny/Bizzare/Cool Videos
Lee (Kidderminster Harriers) 4 years ago
Post your videos / links here. Links must be one of the following:

1) Funny, or
2) Bizarre, or
3) Cool in some other way

Videos must also be Safe for work, and must not have been posted already.

I'll start us off with those I found most amusing from this weeks recent B3TA links
Lee (Kidderminster Harriers) 4 years ago
Crap Idea
This is a crap video, for an even crapper idea. But it just about makes my list because:

1m19s - Classic use of the booooing sound effect

1m24s - Hubba Bubba

1m34s - WTF IS THAT? Sorry love, but you ain't selotaping that s**t to my Raleigh Grifter.

1m39s - Most inappropriate use of the eye of the tiger music, ever. It's NOT EVEN A montage!


Lee (Kidderminster Harriers) 4 years ago
Charlie Chick
Screw Britains got Talent, bring back whatever the hell this show was.



Ant (Liverpool) 4 years ago
Thats Charlie Chuck, the legend that played Uncle Peter on Reeves and Mortimer. I actually remember this show. I think it was one of the early Sky tv shows before they had any money or ideas.
Lee (Kidderminster Harriers) 4 years ago
Ahhhhhhh of course it is!    Urgh I had to stop reading that Wiki entry when I got to the words DJ James Whale
Lee (Kidderminster Harriers) 4 years ago
Cocky Bastard  
Andy (Rangers) 4 years ago
A lot of those are impressive but maybe some are splitscreen. Wonder why Louis Theroux told him off for smoking too :S


Lee (Kidderminster Harriers) 4 years ago
Nutball
What happens after you're 10th viewing of x-men if you happen to be somewhat unstable? Why, this does of course.



Alen (Liverpool) 4 years ago
Think he can get those on an airplane?
Aliko (Barcelona) 4 years ago
So freaky this guy!
Lee (Kidderminster Harriers) 4 years ago
WTF!
The most distasteful footy advert of all time. I was kinda' speechless at this ad, included here for it's WTF bizzaro nature.


Gerrard4ever (Liverpool) 4 years ago
Lol, this advert was in the news today. I think in the end it says after all its a game or something like that not sure, I forgot (every I chance that I could be wrong). Then they showed some government official saying something about it
Santillanavila (Tottenham Hotspur) 4 years ago
What does football and soldiers have to do with videos, music and cellphones
Lee (Kidderminster Harriers) 4 years ago
Bleepy Music
Daft Punk Music Remade with Old Skool Commodore 64's



Not listened to it yet, it's probably utter crap, but here's the link anyhow.


Link: www.jedeviensdjen3jours.com/dachip/
Lee (Kidderminster Harriers) 4 years ago
Worlds Fastest People

These folks should be in the next series of Heroes. Especially the cup stacker. 'Nuff said.


Gerrard4ever (Liverpool) 4 years ago
How old is this video, isn't usain bolt supposed to have the fastest 100 meter record?
Alen (Liverpool) 4 years ago
I need that pizza guy in my house 3 L pizzas under a minute.... Hmmm
Curlsz (Tottenham Hotspur) 4 years ago
Wow that clapping was fast :@  
Omar (Arsenal) 4 years ago
I think Fred scored the fastest goal
ManUK (Manchester United) 4 years ago
LOL I've seen those cup stacker's a few times now.  
Gerrard4ever (Liverpool) 4 years ago
Wtf!? Is this even possible. I don't want to believe that this video is real, it looks like its on fast forward or something
ManUK (Manchester United) 4 years ago
Lool No Actully it's real there's competition, they practice five hour a day, and this kid isn't even the fastest
Curlsz (Tottenham Hotspur) 4 years ago
Wow that was fast. It is a bit sad to practice for 5 hours a day
ManUK (Manchester United) 4 years ago
LOL I know why I would get so bored stacking cup 5 hours a day
Derby22 (Derby County) 4 years ago
Lol that was awesome I wish I could do all of that in 6 seconds! Just amazing, how does he do that? Oh yeah, practice makes perfect (whatever that means!)
Ant (Liverpool) 4 years ago
   Right, I want steamed crabs
Lee (Kidderminster Harriers) 4 years ago
Ant (Liverpool) 4 years ago
Oh so its a challenge you want Grasshopper?    
Lee (Kidderminster Harriers) 4 years ago
Served    
Yashan (Manchester United) 4 years ago
You haven't seen Bollywood's mastery of special effects until you have seen this


Aliko (Barcelona) 4 years ago
LOLLLLL
Ant (Liverpool) 4 years ago
Lee (Kidderminster Harriers) 4 years ago
Only in America - Biffter has hard time scratching her arse

Lee (Kidderminster Harriers) 4 years ago
Only in Japan - 143 Skips in a Minute  
Speedmessi10 (Barcelona) 4 years ago
CRAZY
Ant (Liverpool) 4 years ago
   Best "Hidden camera" joke I've seen
Lee (Kidderminster Harriers) 4 years ago
LOL, not bad but clearly you forgot about Beadles About    
Lee (Kidderminster Harriers) 4 years ago
Chaser's War Ikea  
 



   
Kick4Life - changing lives through football