Forums / The Terrace: Casual Footy Banter
Order: Newest / Oldest
Who Is The Best Player In World At The Moment
Yamsy (Liverpool) 4 years ago
Before the UCL final, I would have said Messi, but now, I think Xavi or Inesta, they just played marvelously...
SergioRamos (Liverpool) 4 years ago
Iniesta is Magic
Incuteration (Everton) 4 years ago
Not Ronaldo, he's not up to standard this season. I would have to say Messi, he is a magical player. Oh yeah, not to forget Gerrard, the spirital captain of Liverpool which helped Liverpool to the 2nd place
Shunjoker (Barcelona) 4 years ago
Messi FTW!  Oh.... And also Ronaldinho(?)
Charlie (Barcelona) 4 years ago
No. Ronaldinho is not in the running for best player in the world. In fact he hasnt been running at all lately, he's a fatty now.

Shame really. I mean, could you imagine the 2006 ronaldinho playing with the 2009 barcelona? Holy sh*t. Its almost a sin to think about
Syraph (Real Madrid) 4 years ago
That last part made me laugh. Damn, ronaldinho used to be amazing, same with ronaldo (ronaldo has a legit readson with his knee injury). Even with ac milan, ronaldinho is still not starting. What a shame since he used to be the world's best...
SergioRamos (Liverpool) 4 years ago
He is a Fatty. Haha nice one
JosiahsOnFire (Barcelona) 4 years ago
Messi.... But say in the past month Iniesta has been amazing.... Then he got injured :S
Samdagooner (Arsenal) 4 years ago
Messi with Arshavin, Xavi, Iniesta, Ribery, Villa, Torres (although he was injured), Gerrard behind...
SergioRamos (Liverpool) 4 years ago
I think ill add Vidic, Alves and even Alonso And maybe Lampard
ManUK (Manchester United) 4 years ago
I thought Arshavin would have a big impression
SergioRamos (Liverpool) 4 years ago
I didn't lol I thought he's perfomance at the ueros was a fluke
ManUK (Manchester United) 4 years ago
Hmm well I guess not
SergioRamos (Liverpool) 4 years ago
Arshavin has really had a Huge Impression on the Premier League. I think he is now
Syraph (Real Madrid) 4 years ago
Yeah arshavin really surprised me with his 4 goals in a single match
Since he came to arsenal, he's been amazing as a playmaker too

But I think leo messi is best. Heck, since he beat mdrid, he better be best
SergioRamos (Liverpool) 4 years ago
Yeah, the anilation of real was amazing. Messi is amazing
Yamsy (Liverpool) 4 years ago
Too bad Arshavin is cup tied, I wanted to see what he could do in the UCL...
SergioRamos (Liverpool) 4 years ago
Yeah lol the rule sucks. I remember last season van der vart wasent permitted into the UCL. I was Sad D:
Ragarsha (Liverpool) 4 years ago
Gerrard, if barca win the treble the messi will win all the awards  
Yamsy (Liverpool) 4 years ago
Just ask the real Joe Cole if he's got a footytube acount...
ManUK (Manchester United) 4 years ago
LoL I will. Next time I see him anyway
Rader10 (Arsenal) 4 years ago
Hi rio
Riofred (Manchester United) 4 years ago
And the joe cole we know don't act like this
Riofred (Manchester United) 4 years ago
And he is gay
SergioRamos (Liverpool) 4 years ago
And your a Moron
ManUK (Manchester United) 4 years ago
Yeah he seems young and childish to me. Just comes out and starts calling me a drug addict
Riofred (Manchester United) 4 years ago
Tthat is not joe cole I know joe cole
Riofred (Manchester United) 4 years ago
That joe is fake because jcole will not fight with rooney



   
Kick4Life - changing lives through football