Forums / Funny Old Game
Order: Newest / Oldest
Photoshop Challenge #2!: Footballers In Movies
Rockerr (Liverpool) 4 years ago
Rafa Benitez Starring in 'The Godfather'


Pragathish (AC Milan) 4 years ago
Professional quality. Classy
Senthil (Chelsea) 4 years ago
Rockerr is hot in shop!
Riggs (Manchester United) 4 years ago
This one gets my vote
Affainyi (Arsenal) 4 years ago
Superb
Jeroen (Barcelona) 4 years ago
That is awesome Rockerr, excellent quality and original too. Not to mention the funny tagline. Akthough I wonder what that offer might be.... A Ford Fiesta and £1500 a month?
Raj (Chelsea) 4 years ago
Very nicely done. Could've fooled me, or Villa
Rockerr (Liverpool) 4 years ago
Haha, Thank you guys
AhmadSK (Barcelona) 4 years ago
Hah, best one yet, in my opinion. I hope they get David Villa this summer but it will cost a lot
Ben (Arsenal) 4 years ago
Fantastico good stuff rockerr
Ant (Liverpool) 4 years ago
Hmm.




Not sure what to think? Coincidence?
Rockerr (Liverpool) 4 years ago
But honestly, It was my own idea. I haven't seen this before
Ant (Liverpool) 4 years ago
No problem, that's cool. I found the other image over on the Sun website


Image Here
Rockerr (Liverpool) 4 years ago
Actually both images are the same
4 years ago



One for all you Mackems out there?
Ant (Liverpool) 4 years ago
I'd watch this movie
4 years ago
Ant (Liverpool) 4 years ago
You're a genius. Excellent ideas and skills. More please!
Jeroen (Barcelona) 4 years ago
Haha, nice one mate. Maybe you could do one of the film Heat? I thought about it when I saw the thread, but I don't have photoshop software or skills, so it's kind of hard to make something nice. Also a phenomenally great film and it has a nice poster to be creative with:


Just an idea
4 years ago
Thanks for the comments guys!    P. S. Sorry Gareth
ScooterHayes (Chelsea) 4 years ago
America agrees....




If you ever wandered how Gigi be. Would fare in Waterworld....




Raj (Chelsea) 4 years ago
Ol' Christopher Reeve would be proud
JayGreene (Arsenal) 4 years ago
Yeah, this is what the USSF has been saying for years.
Senthil (Chelsea) 4 years ago
Berbatov in " LAZY BOY" nothing TO laugh!  
Senthil (Chelsea) 4 years ago
Photoshop in 2minutes! But it is not good!  Girl from teammate!  
Mauijim (Manchester United) 4 years ago
Dimitar Berbatov and Didier Drogba in the gritty classic Pulp Fiction.


Raj (Chelsea) 4 years ago
Great work Maujim. I can already see Drogba doing his monologue haha. Berba's got the eyes for Thurman rawr
Ant (Liverpool) 4 years ago
Brilliant!
Mauijim (Manchester United) 4 years ago
Cheers guys! Got a funny one coming over the weekend
Pragathish (AC Milan) 4 years ago
Berba's expression-priceless!
Soccergal293 (Barcelona) 4 years ago
Hey guys, Heres anothe one
See.Ronaldo as Superman.




I used this websiteLink: www.pixlr.com/editor do you guys think its ok if I just use that for everything but if you have a better site that is free (no download or trial) please send me a messege
Ant (Liverpool) 4 years ago
That worked fine, no problem using it at all if it works for you
4 years ago
I've not tried any of these so can't vouch for how good/bad they are, but you may want to check them out.


Link: www.lifeclever.com/10-free-web-based-alternatives-...
Hektor (Chelsea) 4 years ago


Pragathish (AC Milan) 4 years ago
Wow!Doesn't look photoshopped!Looks real
Soccergal293 (Barcelona) 4 years ago
Omg this has got to be a winner!
Tigermelon (Arsenal) 4 years ago
Looks better this way.... I would defiantly watch the movie....
4 years ago
Raj (Chelsea) 4 years ago
Ace! This is brilliant work
Ant (Liverpool) 4 years ago
Wow. They just get better and better
Ant (Liverpool) 4 years ago
Soccergal293 (Barcelona) 4 years ago
Lol ant your good at finding these copy's lol
Ant (Liverpool) 4 years ago
I promise I didn't go looking, I was just reading the guardian and spotted their compo, which had a similar image. I think its just a coincidence
4 years ago
Its just a coincidence, I assure you. Plus, that guy did it so much better....
VeljaSrbin (FK Partizan Beograd) 4 years ago
Soccergal293 (Barcelona) 4 years ago
Omg you stole my idea! I was going to do it with AyyamS5 when I go to his house! Grrrrr  Good work though
VeljaSrbin (FK Partizan Beograd) 4 years ago
Sorry about that! Anyway, there is always Terminator 2...
Omar (Arsenal) 4 years ago
Here's one I did with Jonas Gutierez in Spiderman 2


Soccergal293 (Barcelona) 4 years ago
Haha The photoshopping is awsome!
Omar (Arsenal) 4 years ago
Well I hope this doesn't disqualify me, but I didn't use Photoshop, I used GIMP which is like an Open-Source version of Photoshop
Soccergal293 (Barcelona) 4 years ago
Yeah it won't I use some website aswell because I don't have photoshop
Ant (Liverpool) 4 years ago
Of course that's fine, no problem whatsoever.... Good job!
Youngy (Newcastle United) 4 years ago
Shame he hasnt worn the mask on the pitch...
Gunn3r (Arsenal) 4 years ago
1)Vanessa Perroncel and John Terry starring in the new musical 'West London Story"

2)Alex Ferguson, Dimitar Berbatov, Wayne Rooney and Michael Owen star in the blockbuster drama "The Devils Wear Prada"

3)Carlos Tevez and Emmanuel Adebayor starring in the action-packet flick "City of Money"

4) Melanie Slade, Theo Walcott, Aaron Lennon and Montana Manning star in the fast pace thriller "Fast & Furious"

5) Cesc Fabregas starring in the epic "Gladiator"

6)John Terry and Vanessa Perroncel starring in the new romantic comedy "Dear John"

7)Rafael Benítez, Steven Gerrard, Fernando Torres and Jamie Carragher star in the family comedy "Stand By Me"

8) Louis Saha and Petr Čech star in epic thriller "Man on Fire"

9)Cesc Fabregas starring in the blockbuster hit "Flash of Fabregas", from the movie "Flash of Genius"


























Soccergal293 (Barcelona) 4 years ago
Hey how come we can't see the photo?
Gunn3r (Arsenal) 4 years ago
It said to just paste the direct link on there, lol
Soccergal293 (Barcelona) 4 years ago
Did you put it up on imagshak. Us? Do it again whe you press 'open in full size'
Gunn3r (Arsenal) 4 years ago
Got it
Omar (Arsenal) 4 years ago
The last one is hilarious!
ManUtdRox96 (Manchester United) 4 years ago
That is sooooooo cute and funny!  
Soccergal293 (Barcelona) 4 years ago
Haha cool I like the Devils Wears Prada the Best!
Gunn3r (Arsenal) 4 years ago
Thanx! I just added Fast and the Furious
ManUtdRox96 (Manchester United) 4 years ago
I can see that! Haha funny.... ADD MORE ADD MORE!
Ant (Liverpool) 4 years ago
Amazing work, more please
Senthil (Chelsea) 4 years ago
Fast and furious is awesome!
Mauijim (Manchester United) 4 years ago
Excellent. Nice work Gunn3r
Gunn3r (Arsenal) 4 years ago
Thanx guys!
Gomlee (Manchester United) 4 years ago
Amazing skills good work mate keep it up
Raj (Chelsea) 4 years ago
More more! Flood these boards!
Gunn3r (Arsenal) 4 years ago
That's my last movie poster I quite like the last one
JayGreene (Arsenal) 4 years ago
Wow, You have a lot of great ones here. I like "The devils wear Prada" Cesc as "Gladiator" and "Dear John". Two thumbs up
ManUtdRox96 (Manchester United) 4 years ago
Haha you have awesome photoshop skills! Unlike the unfortunate me.... Be sure to add even more!
Tigermelon (Arsenal) 4 years ago
Amizing! I don't have words.... "Stand by me".... Epic! Maby they should change the Liverpool motto?
Senthil (Chelsea) 4 years ago
Alex fergusson and owen in extra time-util we score!  
Senthil (Chelsea) 4 years ago
Robben!  
Ant (Liverpool) 4 years ago
Haha this is wonderful, totally mad
Yogan (Chelsea) 4 years ago
Good idea with the young man and old man, not great photoshopping but why don't you take more time on it? You won the last one with fergie as a clockmechanic and that looked like it had spent time on. Yours are really good!
Raj (Chelsea) 4 years ago
They don't get any older than young Robben. Good stuff !
Senthil (Chelsea) 4 years ago
I have exams nowdays, so I don't have much time to see the threads and working more time in these pictures, thanks for your suggestion yog! I will try to do in descent and perfect!



   
Kick4Life - changing lives through football