Forums / Funny Old Game
Order: Newest / Oldest
Name The Footballer Audio Competition
Soccergal293 (Barcelona) 4 years ago
Alrighty heres another one. Pay some attention to what he is saying because that will give you some hints.


Link: www.supload.com/sound_confirm.php?get=735938824.wm...

Same as before I will give clues if people are really struggling! But not too easy clues
, Good Luck!
Charliehenry (ryo miyachi) 4 years ago
Sounds like cristiano ronaldo
Soccergal293 (Barcelona) 4 years ago
Nope
Barca10messi (Barcelona) 4 years ago
Well.... My guess is paulchenko
Soccergal293 (Barcelona) 4 years ago
Sorry Nope!
Soccergal293 (Barcelona) 4 years ago
Heres another one for those of you who couldn't do the other one:


Link: www.supload.com/sound_confirm.php?get=1408958263.w...

I would recommend putting the sound up.
Good luck
Soccergal293
LumpOfCelery (Chelsea) 4 years ago
Harry Kewell?
Soccergal293 (Barcelona) 4 years ago
Nope
Adamaus (Manchester United) 4 years ago
ITS ashley COLE  
Charliehenry (ryo miyachi) 4 years ago
W. Bridge?
Soccergal293 (Barcelona) 4 years ago
Lol Nope. And yeah this one is hard because theres alot of players with the same accent
LumpOfCelery (Chelsea) 4 years ago
Ashley cole?  
Pragathish (AC Milan) 4 years ago
Rooney?
Adamaus (Manchester United) 4 years ago
   From 26: seconds    :D
Charliehenry (ryo miyachi) 4 years ago
Well done AyyamS5
Adamaus (Manchester United) 4 years ago
Yea wd. That one was hard
Charliehenry (ryo miyachi) 4 years ago
Sorry Adamaus didn't see you were the winner well done also
LumpOfCelery (Chelsea) 4 years ago
So, I won?  
Soccergal293 (Barcelona) 4 years ago
Well Done Adamaus looks like you actually went searching for the video LOL. Sorry Ayyam but Adamuas said A. Cole first.... And btw guys for the answer you can just look at the video Adamaus put up
LumpOfCelery (Chelsea) 4 years ago
Can we both win?  
Soccergal293 (Barcelona) 4 years ago
Lol No! There can't be two winners ayyam!
Barca10messi (Barcelona) 4 years ago
Its arshravin!
Soccergal293 (Barcelona) 4 years ago
Adamaus (Manchester United) 4 years ago
WAYNE ROONEY
Charliehenry (ryo miyachi) 4 years ago
Yep that's rooney
Soccergal293 (Barcelona) 4 years ago
Yeah its rooney Adamaus won again!



   
Kick4Life - changing lives through football