Forums / Funny Old Game
Order: Newest / Oldest
Football Lookalikes
LyverBird (Liverpool) 2 years ago
Sergio Ramos



Val Kilmer (Old pic)

LyverBird (Liverpool) 2 years ago
Ladies and Gentlemen, Sergio Ramos in 2025  
LyverBird (Liverpool) 2 years ago
Double post
Donnchadh (Liverpool) 2 years ago
Haha nice that one is good
Jerrold777 (Arsenal) 2 years ago
Hahahaha
Kerasface (PSG) 2 years ago
Denilson




Legacy (from New boys)


Raam1988 (Chelsea) 2 years ago
Someone try Ballack and Matt Damon!
Jawn (Liverpool) 2 years ago
Idcukor (Manchester United) 2 years ago
Iamrock (Manchester United) 2 years ago
Lol
LyverBird (Liverpool) 2 years ago
Chris Smalling





Guilaume Hoarau


Toto4 (Barcelona) 2 years ago
Nice one
Iamrock (Manchester United) 2 years ago
Good one
Jawn (Liverpool) 2 years ago
2nd pic looks almost like RZA
Fichado9 (Chelsea) 2 years ago
Now that was a really good one
Donnchadh (Liverpool) 2 years ago
Zack de la Rocha




And David Luiz


Chelseaman98 (Chelsea) 2 years ago
Should have been slid show Bob form the simpsons  
Teisarr (Manchester United) 2 years ago
Tomthedon (Arsenal) 2 years ago
Just brilliant
Tomthedon (Arsenal) 2 years ago
Double post
Tomthedon (Arsenal) 2 years ago
Triple post. Nice
[account-removed] 2 years ago
Loool they're twins
LyverBird (Liverpool) 2 years ago
Frank De Boer



Some guy



Unbelievable resemblance!
Jeroen (Barcelona) 2 years ago
Are you kidding me? That's his twin brother Ronald de Boer
LyverBird (Liverpool) 2 years ago
Oh thanx for the info! I didn't know that.... SMFH :/
LyverBird (Liverpool) 2 years ago
_
Jeroen (Barcelona) 2 years ago
LMAO, hilarious fail

Ronald de Boer used to be a great player too; playing for Ajax and Barcelona just like his brother. Strange that you didn't know that
Zlatan94310 (PSG) 2 years ago
Lol. Maybe we should make a list of some twin footballers
-Rafael and Fabio
-Berezutskiy bothers (CSKA Moscow)
-Hamit Altintop & Halil Altintop
-Zewlakow brothers (Poland)
LyverBird (Liverpool) 2 years ago
@Jeroen, In case you still don't understand, I was fcking kidding!
Did you really think I don't know him. I mean, he's been playing until the early 2000, and I started watching football way before that!
7Seamus7 (Manchester United) 2 years ago
Top troll  
Tobes (Liverpool) 2 years ago
Saw this in a Barca forum page and thought it deserved to be here. This kid called Cristian Pineda looks like Bojan Krkic. Try pick which one he is.



Link: www.boxofficefootball.com/bojan-krkic-scary-lookal...
Jeroen (Barcelona) 2 years ago
Easy for a Barça fan, it's the kid in the lower right corner
Chargui (Arsenal) 2 years ago
Bojan is on the left
Teja7 (Liverpool) 2 years ago
Sideshow Bob



David Luiz

2 years ago
Haha
Messi911 (Barcelona) 2 years ago
LMAO!
Teja7 (Liverpool) 2 years ago
Dev Patel and Angel Di Maria


Omair7 (Arsenal) 2 years ago
That is what I thought when I first saw Di Maria
Thebevaneffect (Wigan Athletic) 2 years ago
Wow  
Thebevaneffect (Wigan Athletic) 2 years ago
Wow  
Teja7 (Liverpool) 2 years ago
Lucas Podolski



Andriy Shevchenko

Booomdario (Manchester United) 2 years ago
Not at all, sorry
Booomdario (Manchester United) 2 years ago
Not at all, sorry
Teja7 (Liverpool) 2 years ago
Travis Barker



And Raul Meireles

LyverBird (Liverpool) 2 years ago
Damn you! I came here to post this one
Teja7 (Liverpool) 2 years ago
(H)
Aaron222 (Chelsea) 2 years ago
+ CM Punk from wwe
Aaron222 (Chelsea) 2 years ago
+ CM Punk from wwe
Gommey4 (Liverpool) 2 years ago
I've got a 3 way a like










If you really want to stretch it whack in Jonjo as well
Zian6 (AC Milan) 2 years ago
They all scare me.... I need my mommy lol
Jimmyjack (Schalke 04) 2 years ago
Haha lol what a resemblence
Dpfka0821 (Manchester United) 2 years ago
Chicharito





Bruno Mars



LyverBird (Liverpool) 2 years ago
O_o?!
[account-removed] 2 years ago
I wanna punch bruno mars in his pussy



   
Kick4Life - changing lives through football