Forums / Bayern München
Order: Newest / Oldest
Bayern München Chat
Zhenwei (Manchester United) 2 years ago
Why was Lahm taken off in the match guys? Was he injured or something?
Crxxx (Bayern München) 2 years ago
Nope, manager just giving him a rest
Khaotik (Borussia Dortmund) 2 years ago
Well, congrats, that was it
ScouserDan (Liverpool) 2 years ago
So do you lads have the best defence in Europe? I heard you've only conceded like 11 goals so far this season?!
Ellender (Bayern München) 2 years ago
I believe so
Gumba (Bayern München) 2 years ago
7
Muellerinho (Bayern München) 2 years ago
7!!
Foootyfan (Liverpool) 2 years ago
In all competition, only 7 ?
Gumba (Bayern München) 2 years ago
No. 7 in the Bundesliga so far
Aufgehtsbayern (Bayern München) 2 years ago
Neuer was captain again
Ramin85 (Bayern München) 2 years ago
15 points!
Jeroen (Barcelona) 2 years ago
Unaufhaltbar! Verdammt noch mal
Bennylein1706 (Bayern München) 2 years ago
This years team is just unreal! Never saw such a dominant team in our league. Hopefully we have Barca vs. Bayern at the end of the season. Epic.... Just epic
Aufgehtsbayern (Bayern München) 2 years ago
We also looked very dangerous with robben on the field. He pulls 2 defenders every time he gets the ball, too bad mullers in such form because robben played great
Ballack90 (Bayern München) 2 years ago
Very True. Fun watching the lads to their thing
Johny (Arsenal) 2 years ago
Bayern 0-2 Arsenal.... Bayern 0-5 Arsenal    No bias
Ramin85 (Bayern München) 2 years ago
Both matches in Munich.... Cool
Alirezafcb (Bayern München) 2 years ago
Kids nowadays lol
TKroos (Bayern München) 2 years ago
Ohhh not this retard again...
Georgio (Bayern München) 2 years ago
Even then you still wouldnt beat our 12-1 aggregate title hahaha
Ellender (Bayern München) 2 years ago
Let a man dream haha
Muellerinho (Bayern München) 2 years ago
Sport?
Ardak (Arsenal) 2 years ago
Hahaha I laughed so hard at Ramin85's comment! Thumbs up for a really smart comment!
Ellender (Bayern München) 2 years ago
What do you guys think about the whole pope ordeal?
Gumba (Bayern München) 2 years ago
Don't care at all
Muellerinho (Bayern München) 2 years ago
+1
Fabiusmaximus (Bayern München) 2 years ago
Not my denomination, but imo he's one of the main reason why so many left Catholic church during his "term". To say that condoms worsen the AIDS problems in Africa is just so retarded. This church hasn't adapted to modern spirit and has so many retarded opinions to modern matters anyway
Bennylein1706 (Bayern München) 2 years ago
Who?
Fabiusmaximus (Bayern München) 2 years ago
Yeah Javi and Schweini are amazing midfielders but you shouldnt forget about our other beast DM
Amazing how he made Ronaldo to his bitch in this game


Robbery69 (Bayern München) 2 years ago
So true he was such a beast in that game
Teutonicbayern (Bayern München) 2 years ago
I love all 3 of them
Mlenthe (Bayern München) 2 years ago
Beast Mode
Chanman (Bayern München) 2 years ago
The most underrated player on our team and one of the most underrated midfielders in Europe
LastGraspWinner (Arsenal) 2 years ago
What about Kroos? He's probably better than Martinez or Gustavo, and I could even make a case for him being better than Schweinsteiger. In fact, I'd rate him as one of the best in the world, perhaps better even than Xavi or Pirlo
Fabiusmaximus (Bayern München) 2 years ago
Kroos is an attacking midfielder.  And for him to be better than xavi.... There's still a long way to go
Ellender (Bayern München) 2 years ago
I remember how people doubted why we paid the 15m for him a couple years back
Aufgehtsbayern (Bayern München) 2 years ago
Crunching tackles
Muellerinho (Bayern München) 2 years ago
Müller&Schweini vs Poldi&Merte Adidas Video Chat....    Youtube.com/watch? V=TbhObsHCqvE    Have fun
Crxxx (Bayern München) 2 years ago
Bayern vs Arsenal teaser right there!
Muellerinho (Bayern München) 2 years ago
Golden Boot Müller is so special, 17 min preparation
TheProfessor (Arsenal) 2 years ago
So bayern will kick thier coach for pep?
Ramin85 (Bayern München) 2 years ago
It's time to retire for him.... After all he won the champions league in 1897
Ramin85 (Bayern München) 2 years ago
I mean 1997    Again where IS MY EDIT button!?!?
Muellerinho (Bayern München) 2 years ago
Bayern will kick Arsenal Ass for fun !
LastGraspWinner (Arsenal) 2 years ago
Lol! 1897, that's one hell of a coach! Well, I don't deny we're in serious trouble. But if we can beat Bayern, we'll beat anybody. No one else in the champions league is in better form than Bayern so, that should probably be the case. Then again, I can't deny I'm afraid of a mauling
SoccerIsFootbal (Manchester United) 2 years ago
Lol 1897! What is he, dracula?
Coyb18 (Chelsea) 2 years ago
It is SO much funnier as 1897!
Noir853 (Juventus) 2 years ago
1897....    Its about time he paved way for others lol
Ellender (Bayern München) 2 years ago
Since I've been in college I don't get to watch full games anymore and I was wondering has Pizza had any playing time lately?
Georgio (Bayern München) 2 years ago
Not really :/ Jupps trying to toss Gomez in the mix as often as possible, I think hell be playing against Wolfsburg though.... Hard to compete for a spot with the Marios really
Fabiusmaximus (Bayern München) 2 years ago
Pizza's got the flu
Jetpilot12 (Bayern München) 2 years ago
Mia san mia. Counting down the days for the Arsenal match. Damn I hate champions league matches, I get sooo nervous. It doesn't matter who we play or where we are at. Lol You should of saw me when we played Real Madrid last year, almost got arrested from yelling so much



   
Kick4Life - changing lives through football